Inloggen

I SWim and I am Motivated

Nieuws

Stage Loutraki dag 7

Hallo,   De rustdag was aangebroken. 'S ochtends mochten we genieten van een deugddoend ontbijt. Daarna vertrokken ...

Vandaag was de eerste dag van het weekend. We stonden met veel plezier weer eens op en gingen met goeie moed naar het ontbijt van ...

Vrijdag stonden we op en ontbeten we. We maakten ons klaar voor het zwemmen en vertrokken dan met de bus naar het zwembad, het was...

We waren net wakker en toen kwam Charlotte aan de deur kloppen. “Om tien voor acht in het restaurant”, zei ze “e...

Hallo allemaal, Vandaag hebben we het vliegtuig genomen richting Griekenland, Athene. Tegen 13u, 12u in België, waren we g...

's Ochtends was het heel vroeg opstaan, en iedereen was moe omdat het gisteravond laat was door de voetbalmatch. Toen we net b...

Hallo  iedereen Vandaag hadden we een voorproefje van wat ons de hele week te wachten staat. We kregen 2 trainingen op ons...

Het grote doel voor dit seizoen was deze week aangebroken voor Zita nadat ze eerder dit jaar geselecteerd werd door het BOIC ...

Een propere buurt om in te leven, spelen, wandelen en fietsen, dat willen we toch allemaal? En toch blijft vuil her en der rondzwe...